mandag 2. desember 2013

Julekort med hÄnglar fortsetter + Bloggcandy vinner/winner!

Hei hei :)
Før jeg avslører vinneren av bloggcandyen min har jeg tenkt å vise frem nok et blått og grått julekort.

hÄnglar motivet jeg har brukt er gutten som hører til jenta jeg lagde kort med her.
Mønsterark fra Maja Design...ja jeg repeterer meg selv gang på gang.
De har jo så fine mønsterark :)
Tekstene er fra North Star Stamps
Puncher fra Martha Stewart og charms fra Korthobby.
En skikkelig go'ing
Fargelagt med Promarkere og fargekombo finner dere her .
 
Helt enkelt på innsiden.
  Kortet tar jeg med på disse utfordringene:

(I have picked theme challenge #4 - Snowflakes)
 
Da er det vel på tide å fortelle hvem som ble den heldige vinneren av bloggcandyen.
Vinner ble trukket av mr. Random og det ble:

I guess it's about time to reveal the lucky winner of my blogcandy. 
The winner was picked by mr.Random and the winner is:



Congratulation!!!

Please send me an email with your name and address.
You will find my email address at the sidebar.

En stor klem til dere alle som ble med på min lille bloggcandy.
A big hug to everyone that was able to participate.
 
Wenche
     



7 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WOUW super flot kort her igen Wenche. Lækre farver og super lay out.
Stort tillykke til Elfi med candyen, rigtig god fornøjelse med den og tak til Wenche for chancen her.
Há en rigtig god dag alle sammen.

Gitte sa...

Rigtig flot kort.
Tillykke til vinderen. :-)

Nancy sa...

What a beautiful card! Lovely colouring of that sweet image too! Thank you for joining us at Jellypark Friends! :o)

Tineke van der Linden sa...

Een prachtige kaart!
Elfi, gefeliciteerd met je gewonnen candy en Wenche, dank je wel dat we mee mochten doen.
Groetjes Tineke

Mynn xx sa...

This is just darling! I adore the sweet image and that fun lace frame! Thanks for joining us at 52CCT! HUGS and hope you have a great week! :) Mynn xx

PS: We've got a blog hop/DT call going on at House of Cards--I'd LOVE for you to join us! :)

Heidi sa...

Nydelig kort og så flott fargelagt.

Klem Heidi:)

Wendy Fraser sa...

So pretty, love the soft, muted colours. Thanks for joining us at A Gem of a Challenge xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...