mandag 29. november 2010

Jeg vil feire litt...

...med en liten candy da jeg har flere grunner til å feire ;0)

Snart 1 års bloggjubileum - jeg startet jan. 2010
Passerte 150 følgere for noen dager siden
Over 30 000 sidevisninger
Fikk plass i designteamet til Sukkersött
Fast designer for 3ndypapir 
.... og jeg har snart bursdag.
:0)
Min lille candy inneholder:
1 bok med Gotisk skrift anno 1886
5 meter blondebånd
4 meter jutebånd
1 rull med smalt brunt fløyelsbånd
15 små kakeservietter
2 små heklede brikker
2 bunker med fjær (brune og hvite)
Litt metallpynt
Diverse papirblomster

Det er en fare for at litt annet godis også finner veien til vinneren :0)

Du må gjøre følgende for å være med i trekningen:
1) Legg bildet og en link til min blogg i et blogginnlegg eller i sidebaren din.
2)  Registrer deg via InLinkz da det er denne listen jeg tar utgangspunkt i.
3) Du må ikke følge bloggen min, men blir glad hvis du har lyst til å følge bloggen videre fremover.

Frist for å være med er 15. desember kl 1800 (bursdagen min)
og jeg vil trekke en vinner i løpet av fredag 17.desember
Tvi, tvi...
Klemmer, Wenche :0)


33 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Absolutt mange grunner til å feire, Wenche! Gratulerer med alle jubileène:-)
Flott candy du har satt sammen!

Ha en fin adventstid! Klem Laila.

Gro sa...

Så masse å feire, og en lekker candy. Kan ikke la den gå hus forbi.
Klem :o)

Sissel sa...

Så mange gledelige begivenheter, vil gjerne være med på den flotte candyen din. Den er så fint sammensatt av farger som passer sammen.

Klem Sissel

scrapsylz sa...

Congratulations on your blog birthday. The candy looks wonderful!

Bodil sa...

Gratulerer :)
kjempeflott candy, klem :)

Guri sa...

Mange gode grunner til å feire. Nydelig candy du har laga til. Tar gjerne i mot den :)

Hege sa...

Ååååhhh, for en flott candy!!! Og så mange gode grunner til å feire da gitt!!! Gratulerer!!!

Klem Hege

Ulltråen`s Kaosheim sa...

Lekker blogg!
Har lagt meg til som følger og linker til candyen din!

Ha en riktig flott adventstid

Heidi sa...

Så mye flott å feire Wenche!
Jeg blir gjerne med på dette:) Takk for at du gir oss sjansen til å vinne denne flotte candyen.
Ha en fin dag, klem:)

Randi WS sa...

Hurra for deg!! Du har jo all grunn til å feire ;)
Denne candy'n er jo bare aldeles fantastisk, jeg elsker den!! Heldig er den som vinner *krysser fingre og tær*
Tusen takk for muligheten til å vinne, jeg har linket i bloggen min ;)

Klemmer fra Randi WS

Inger-Helenes hobbyblogg sa...

Hei!
Du har mye å feire:) Blir gjerne med på din flotte candy.
Linket deg i sidebaren og lagt meg til som følger:)
Tusen takk for at du gir meg sjansen til være med!!!
Klem Inger-Helene

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW, for en lekker candy også så mye lekkert du lager =) og KUN på 1 år =)
virkelig mye inspirasjon å henter her!
tusen takk for at du deler,
klem, Anja

Lena Katrine sa...

Oi, for en herlig candy!!! Gratulerer med både det ene og det andre ;);) Tusen takk for muligheten til å vinne godsaker, og takk for at du vil være med på candyen min :)
Go'klem

Nina Macaulay sa...

Woo hoo! så fin candy!
Grattis med alt :O)

Nå er det bare å krysse fingerene!
Klem Nina x

Scrappellen sa...

Wooow..tenk at jeg holdt på å gå glipp av denne flotte candy'en da Wenche!!:) Jeg er ikke så flinnk til å få med meg disse candyene, men denne bare måtte jeg hive meg på♥!!:) Følger har jeg vært fra tidenes morgen:), og ispirasjon finner jeg alltid massevis av hos deg, så da trekker jeg 3 lodd,hihi. Jeg vinner aldri noe, men..den som intet prøver..osv:))

Gratulerer igjen..i massevis,og heldige de som har fått huka deg♥. Du er jo såå flink, du skjønne jente!:)
Ha en koselig og kreativ dag. Her snør det svææære T-shirt's:))
Klem, Ellen

Verind sa...

Mye og feire :)
Har laget et innlegg i candybloggen min :)

http://scrappecandy.blogspot.com/2010/12/wenches-kort-og-papir.html

majsan sa...

Gratulerer til alle de flotte tingene. Klart du skal feire. Veldig fint av deg å ville dele med oss da :)
Klemmer fra majsan

Mary Lou sa...

Hello~~wow I really enjoy your projects~~Very unique!!!
Thanks for chance at candy and congrats on blogging!!
Spreading your news on my blog sidebar :)
Holiday Blessings

Janne-Lise sa...

Så mange grunner til å gratulere deg! Hurra! og en kjempeflott candy du har laget :)
Har lagt deg i sidebaren i bloggen min :)
Og jeg ønsker deg en strålende advent

hilsen Janne-Lise

Astrid sa...

Hei Wenche:-)

Gratulerer så masse med alt du har å feire!! Det var jammen ikke lite.
En herlig candy du har som jeg gjerne blir med på. Har bilde med link i bloggen min og følger har jeg vært lenge:-))
Krysser fingrene....

Klem Astrid

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vad mycket du har att fira! HURRA
Vill gärna vara med på din fina blog candy, och lägger mig som följare oxå.
Länkar i min sidebar
Kram Ann-Charlotte

Frida Camilla sa...

Virkelig en flott candy:) Linket til deg i sidebaren:)
Ha en fortsatt fin helg!

Cechmhobby sa...

Jeg er med! Har ny blogg, så har ikke fått lagt ut noe enda. Lager øredobber og perler til nå. Men har utrolig lyst å begynne med scrapping og kort-laging. Så dette hadde vært en super start, for det er ikke så veldig billig for en 16-år gammel jente å kjøpe inn disse tingene her.

Følger bloggen din også jeg, så jeg finner deg igjen for inspirasjon :-D

Helle sa...

Gratulerer med feiringa :)
Så mye flott du vil gi bort,og her sitter jeg med fingra og tær i kryss !!
Søndagshilsen fra Helle

Turid sa...

Først vil jeg si tuuusen takk for at du lagde tutorial til bok-kort! Jeg fant den akkurat nå, og gjett om jeg vil prøve! Ellers vil jeg gjerne delta på candyen din :) Det kommer bilde i sidebaren straks! Og siden du hadde så mye lekkert i bloggen din har jeg lyst å følge deg videre. Tusen takk for inspirasjon og sjanse til å vinne candy.
Hilsen Turid

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Gratulerer så mye med alle begivenhetene dine. Jeg har linket deg i min høyre sidebar. Følger har jeg vært en stund. Så nå er det bare å krysse fingrene. Klem...Mona

Ane sa...

Gratulerer med allt som har skjedd gjennom 2010 :)
Kjempe kjekk candy! Så den vil jeg gjerne bli med på!
Klem, Ane!

Toi9 sa...

En veldig lekker candy, så vil være med :)
Er blitt følger også.
Gratulerer så mye med dagen som kommer!
Klem

Elisabeth sa...

Du har jo masse å feire og så masse flott du lager.
Jeg vil veldig gjerne være med på candyen din.

Ha en fortsatt fin kveld.
Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

imorgon smäller det! grattis på födelsedagen, o till allt det andra också. självklart vill jag pröva min tur att vinna detta mums, mums. kram

♥ Mys ♥ sa...

Hei!
Vil gjerne være med å feire:)
Ha en fortsatt fin tirsdag!
*Hilsen Inger*

Johanna sa...

Jag är mycket imponerat hur mycket tid och kärled du lägger i dina kort, det syns.
Tack för mycket inspiration.
Och tack för chancen att vinna en sånt fint blog-candy.
God jul önskar dig
Johanna

Askepott sa...

Tusen takk for all inspirasjon du gir gjennom bloggen din. Suuuper candy du har laga. Ønsker deg ei fortsatt fin førjulstid. :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...