mandag 15. november 2010

Bryllupskort med tilhørende lys

Det er ikke ofte jeg lager bryllupskort, men her kommer det ett som jeg fikk på bestilling. 
Denne gangen ble det et posekort...mitt første :)
Det lykkelige paret er allerede viet, men kortet og lyset er ikke overrukket ennå. 
Så jeg ble nødt til å kamuflere bildet jeg har brukt på kortet og lyset.
Kortet ble ferdig i går og levert i dag pga en innsamling som som skulle starte.
Lyset gjorde jeg ferdig i dag og har derfor ikke fått tatt et bilde av det samlet.
Først ut er kortet:
Endelig fikk jeg brukt et av hjertestemplene fra Stempelglede ;)
Det er embosset med Vintage Photo.
 Teksten er fra North Star Stamps.
♥♥♥
Tag'en stikker litt ut og er til alle signaturene.
Trenger ikke si så mye her vel :)

Så over til lyset:

Samme bildet her som på kortet!!
Har brukt det samme papiret på lyset som er fra Maja Design - Du och Jag - Lycka
Et nydelig mønsterark!!

Disse tar jeg med på disse utfordringene:
Anonyme Scrappere #10 - Magi (Kjærlighet og bryllup er jo magisk :))
Paper Sundaes #44 - Pick Your Sundae Toppings (punches, ribbon and embossing)


Til kortet har jeg brukt:
Papirpose fra Panduro, Offwhite bling bazill og rød bazill. 
Litt akvarellpapir, noen biter fra en gammel bokside og mønsterark fra Maja Design.
Hjertestempel og swirler fra Stempelglede. Tekster fra Norsk Stempelblad og Nort  Star Stamps.
Allt papir er rufset eller revet og svertet med Vintage Photo. 
Maja-panelene er sydd med maskin.
 Litt glitterlim her og der.
Hjertekant laget med MS punch.
Diverse bånd, blomster (farget med Promarker) og en charms.
Halvperler fra Panduro

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen.
Det "varmer" ekstra godt nå som kong vinter er på plass :)

Klemmer, Wenche :0)

14 kommentarer:

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Utrolig flott kort og lys :-)

Jannicke

scrapsylz sa...

It looks wonderful, Wenche, both the card as well as the candle. I think the wedding couple would be very happy to receive such a lovely gift.

Mette sa...

Dette er rett og slett utrolig nydelig!! Nydelig pyntet og kjempeflott med lyset som er laget i samme stilen!

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Heidi sa...

Så lekkert!
Nydelig pyntet og god ide med lyset som er i samme stil:)
Utrolig flott!
Ha en fin dag Wenche, klem:)

Therese sa...

Utrolig flott Wenche. Lekkert gjennomført. Klem :)

Anne sa...

For et kjempeflott posekort og lekkert dekorert lys! :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Lille`s hule sa...

Hei og tusen takk for koselig hilse hos meg :)
Utrolig mye flott og finne hos deg :) Prøvde og legge meg til som følge, men fant inge følge knapp...
så æ la dæ tel favoritter :)
Ha en fortsatt fin og kreativ uke :)

Nina Macaulay sa...

Nydelig Wenche, Enda finere IRL :O)
Heldig parr. kortet Ser ut som en scrapelodd med det sølv feltet du har brukt for å skjule parret Lol :OD

Go klemmer fra Nina x

Alica sa...

Wonderful! Love the set you created - perfect papers and border punch too!
Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Inger Marie sa...

Nydelig bryllupskort Wenche :)
Ha en flott dag!
God klem

Lene Aase sa...

Så nydelig kort og lys vennen:)
Klemmer:)

Christine sa...

Beautiful book and candle! Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Eiglas sa...

Absolutely beautiful Wenke. Your colour pallette is perfect and your project beautifully executed. Well done!
Thank you for sharing with us at Crafty CardMakers this week!
Hugs
Eiglas
x

Camilla sa...

Såå lekkert kort og lys!
Nydelig pyntet!
Takk for at du deltar hos AS!
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...